Click here for Myspace Layouts

Saturday 30 June 2012

berikan aku jawapan

kala sepi melanda jiwa ku terbaring di atas rimbunan bara ku biarkan semua terjadi tanpa usaha biarkan semua berlaku begitu saja keberanian tak pernah kunjung bertapa di mana puas ku cari teringat akan kata-kata insani mengutuk mengherdik diri ini terpojok aku tanpa fikiran kian di hentam negetif mencengkam hati menyerah aku tika ini tiada siapa yang bisa mengerti menyepi sendiri dalam sunyi duka tak pernah terobati terkadang berdosa pada Ilahi mempertikai semua yang terjadi sial...... sungguh hidup tak berguna jika kesalahan tak seberapa terus di canda Allah... kemana lagi harus aku mengadu jika dosa besar yang kau restu kemana harus aku melangkah jika izin mu mereka ketawa berdekah-dekah apa salah ku sukar tuk di cengkarama apa dosa ku terus di hina jiwa meronta batin tersiksa wahai Allah Azawajalla ku mengeluh bosan dengan hidup ini letih dengan dugaan ini sampai kapan aku harus telan semua keperitan sesungguhnya tak sanggup lagi ku berdepan dengan ujian mu Tuhan... heran sungguh heran kadang aku riang kadang aku duka acapkali lubang ujian di gali aku hampir tertimbus dek ketulan tanah-tanah hampa aku perlu bingkas sadar simpan niat yang mendalam agar aku bisa kecapi nikmat tanpa aku korbankan diri sendiri mampukah aku Tuhan??? berikan jawapan Posted by Yan Pelangi Jingga nuramalia shuhada bt amir (1b2)

No comments:

Post a Comment